יום שישי, 26 ביולי 2024

המדריך לפיתוח תכנים לאתר משפחה בהשראה

לאן הגעת?

הגעת להזמנה להשראה.

אנחנו מזמינים אותך להביא לביטוי כל מה שעשוי לעניין משפחות.

משפחה בהשראה הוא פורטל תוכן בינתחומי שנועד לעורר משפחות להשראה.

הוא מקיף את כל תחומי החיים ונוגע בחיים המשותפים בבית, בתא המשפחתי הגרעיני או המורחב. הוא מציג קשת מגוונת של זוויות מבט על חיי היומיום של כולנו.

תמצאו פה כתבות ומאמרים שמשתפים ניסיון מקצועי וחכמת חיים, ידע תיאורטי לצד מידע שימושי, דעות שלעיתים משלימות האחת את השניה ולעיתים סותרות ואף מתנגשות ביניהן. תמצאו חומר למחשבה ורעיונות ליישום.

קיבצנו הכל תחת קורת גג אחת כי משפחה היא עניין מורכב ומעורר השראה בפני עצמו.

כל הרעיון הוא שכאן גדלים בכייף!

כולם גדלים וכולם נהנים, מגשימים את הפוטנציאל האישי והמשותף, הילדים והמבוגרים – יחד ולחוד.

מה הרעיון?

הרעיון הוא הכח של היחד.

איחוד כוחות – שילוב כוחות.

סוד הקסם של שיתופי הפעולה.

לכולנו יש מה להגיד, לכולנו יש עניין להשפיע ולהפיץ את הידע, לכולנו יש עניין להיחשף בפני לקוחות פוטנציאלים, וכולנו מכירים אנשים.

כך, אם כל אחד מאיתנו מפיץ את הכתבה או את המאמר שהוא כתב, נכנסת תנועת גולשים לאתר ואנשים עוברים מעמוד לעמוד. באופן הזה אנחנו מקדמים האחד את השני, ויחד אנחנו מקדמים את האתר בתוצאות החיפוש בגוגל.

כמות מאסיבית של תוכן רלוונטי שכתוב נכון מבחינה אינטרנטית היא העניין. כשהתוכן מותאם לקריאות באינטרנט, הגולשים שוהים באתר ודרך זה מסמנים לגוגל שהוא בעל ערך, איכותי ורלוונטי.

גם כמות וגם איכות קשה להשיג באתר של אדם אחד, יחד אנחנו נותנים מענה שלם ורב תחומי לכל מי שהמשפחה שלו מעניינת אותו.

עושים שרות לציבור ושרות לעצמנו.

מתאים? אפשר להתקדם!

המדריך הזה יסייע לך בתכנון הכתיבה ובאפשרות שלנו להזין את התוכן באתר בצורה מדויקת לשביעות רצונך.

כמה הבנות והסכמות לפני שניגשים לכתיבה

מכיוון שמדובר באתר תוכן, ומטרתנו היא לקדם אותו בתוצאות החיפש בגוגל, כל הטקסטים שעולים אליו חייבים להיות בניסוח בלעדי. הכוונה היא שמדובר בטקסט שאינו מופיע בשום מקום באינטרנט בניסוחו כמו באתר. התוכן והרעיון, יכולים, כמובן להתפרסם במקומות אחרים, בניסוח שונה לחלוטין. מכאן, שאם פרסמת או שיש לך כוונה לפרסם אותו באתרים נוספים, עליך לשכתב 100% מהטקסט כדי לא לפגוע בדרוג תוצאות החיפוש של האתר בגוגל, שמוריד ניקוד על תוכן משוכפל. כן, הוא יודע לזהות את זה. כמו כן, על התוכן להיות מקורי פרי עטך כי אנחנו לא מעוניינים להתעסק עם בעיות של גניבת זכויות יוצרים.

ההתאמה לגוגל נקבעת על פי נוחות הקריאה לגולשים, כך שלשמור על הכללים עוזר לגולשים להישאר באתר ולעיין בחומר. את זה גם הגולשים אוהבים וגם גוגל כי הוא אוהב להקל על הגולשים, ולכן גם אנחנו, ככותבים אוהבים, הרי פרסמנו כדי שיקראו וילמדו להכיר ולסמוך עלינו.

  • אין שום הגבלה על כמות המאמרים
  • אורך המאמר תלוי בך ובדרך שלך להעביר את המסר
  • אין הגבלת כמות מילים או פסקאות. יחד עם זאת, מכיוון שמדובר בחוויית עיון אינטרנטית, רצוי לסייע לגולש להתמצא במרחב כדי שהוא יישאר ויקרא, גם אם הוא לא בשיא הריכוז ולא להעמיס עליו ביטויים מקצועיים אלא לשמור על שפה שהוא מכיר לצד הסברים פשוטים לביטויים שכן חשוב להגיש.
  • חשוב להיות תמציתיים וברורים בכתיבה, לעשות שימוש במשפטים קצרים ולהקפיד לחלק את הטקסט לפסקאות עם כותרות מישנה ברורות.
  • רצוי לעשות שימוש במספרים או בולטים במה שמוגש כרשימת מרכיבים.
ולא פחות חשוב מהגולשים ומגוגל – היחסים ביננו:

בעצם שליחת החומר אנחנו רואים הסכמה שלך לפרסום המאמר/כתבה והתחייבות שכולו מקורי וזכויות היוצרים על כל התכנים, כולל תמונות, בבעלותך. כמו כן, יש לנו הסכמה עקרונית שלך שבמידה ונדרש, הטקסט יעבור עריכת התאמה לגוגל מבלי לשנות את מהות המסר של התוכן.

כל התמונות שמעלים לאתר חייבות, ללא פשרות, להיות שלא בחזקת זכויות יוצרים שאינן בבעלותך. הן יכולות להיות צילומים מקוריים שצילמת או שצילמו אותך ויש בידך אישור שימוש בהן. הן יכולות להדלות מאתרי תמונות שמאפשרים לעשות שימוש חופשי בתמונות מהמאגר שלהם, או יצירות גרפיות פרי ידך. על כל התמונות להיות באיכות מספקת כדי להעלות אותן לאתר.

חשוב לציין שאנחנו יכולים לבחור תמונות לתוכן שלך, אבל לא מתחייבים שהן יהיו מדוייקות למסר כפי שהוא נתפס על ידך. לכן אנחנו מעדיפים שבחירת התמונות תיעשה על ידי הכותב. ניתן להיכנס לאחד מאתרי התמונות שאנחנו עובדים איתם ולבחור מתוכם את התמונות המתאימות.

נכיר קצת את מרכיבי התוכן הנלווים למאמר/כתבה באתר

ביטוי מפתח

ביטוי מפתח הוא, למעשה, הנושא של המאמר/כתבה. צרוף של 2-4 מילים שחוזר על עצמו באותו סדר ובאותו איות (ניתן להוסיף אותיות תחיליות כמו – … או ה… לפני המלה הראשונה בלבד). ביטוי המפתח לא בהכרח חייב להיות מילת חיפוש נפוצה לצורך עניין זה, למרות שתמיד עדיף לעשות שימוש בביטויים שאנשים נוטים לחפש בגוגל. את ביטוי המפתח הכרחי לשבץ בכותרת הראשית של המאמר/כתבה, בהקדמה, בחלק או בכל כותרות המשנה, בהקדמה, בסיכום (הפסקה הסוגרת) ומספר פעמים בתוך הטקסט עצמו במקומות רלוונטיים. כמו כן, עליו להופיע בתיאור תמונת הנושא ובתקציר as is, ללא שינויים או וריאציות.

תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי
תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי
תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי

תמונת נושא

תמונת נושא היא תמונה בצורת מלבן שוכב בגודל 720×1280 פיקסלים, היא מופיעה בראש עמוד המאמר/כתבה וגם במקומות אחרים, לצד התקציר בפרסומים ברשתות החברתיות ובמנוע החיפוש של גוגל. בדרך כלל מדובר בחלק של התמונה, כך שכדאי לעצור ולחשוב על התמונה שמתקבלת לאחר החיתוך.

למיטיבי לכת – מצורף מדריך לאיתור וחיתוך תמונות. למי שלא מתאים להתעסק עם זה – אנחנו נבחר ונעבד את התמונות למאמר/כתבה שלו.

בנוסף לתמונה, מתחתיה, יש מקום לטקסט תיאור מלווה – משפט קצר ומעניין בן מספר מילים על מהות המאמר/כתבה. המלצה שלנו – לנסח אותו כשאלת "טיזר" כמו – מה חשוב לדעת על…? איך כדאי לעשות את…?

תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי
תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי

תקציר

מאחורי ה"קלעים" של המאמר מזינים תקציר בן 100 תווים, כולל סימני פיסוק ורווחים, שכולל את ביטוי המפתח, שהוא, כזכור, הנושא עליו מדבר המאמר. התקציר מופיע במקומות בהם המאמר/כתבה מופיעים בתוך האתר ומחוצה לו כשמטרתו להבהיר במה המאמר עוסק ולמשוך גולשים רלוונטיים להיכנס פנימה. התקציר הוא מעין הבטחה שיווקית, ועליה גם להבטיח וגם לקיים, להיות אמין ומשקף בנאמנות את התשובה שהגולש שואל את עצמו – מה יצא לו מזה?

איך יודעים כמה תוים כולל הטקסט?

סופרים אותם בקובץ וורד שבו מרכזים את כל מרכיבי התוכן, באופן הבא:

אנחנו נפגוש את התקציר בעמוד הקטגוריה, בתוצאות החיפוש בגוגל ובהודעות וואצאפ.

תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי
תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי
תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי

מבנה המאמר

1. כותרת המאמר/כתבה

הכותרת היא המסר שלך ביחס לנושא, זווית הראיה המעניינת שמציעים לגולש. על הכותרת להיות מושכת מחד, ואמינה מאידך. רצוי שהיא "תדבר תועלת" – ההבדל בין 'המחסן המשפחתי' או 'ארגון מחסן משפחתי', לבין 'ארגון מחסן משפחתי שקל להתמצא בו' או 'ארגון מחסן משפחתי ששומר על החפצים' הוא הבדל של שמיים וארץ מבחינת העניין של הגולשים. גם עבורם, וגם מבחינת שיפור התוצאות בקידום האורגני במנועי החיפוש, כדאי להשקיע רגע בכותרת.

2. הקדמה

ההקדמה היא פסקה קצרה שמופיעה במובלט בראש המאמר, מתחת לתמונת הנושא ומתחת לכותרת, שמסכמת את תמצית הרעיון. עליה לכלול את ביטוי המפתח (הנושא) והיא יכולה לדבר על התוכן ועל הכותב בגוף שלישי (לא חובה). לדוגמא: מאמר זה עוסק ב.. שלפי טענת ישראל ישראלי, הוא הדרך המתבקשת/הפשוטה או המעניינת ביותר ל.., מבחינתו ה.."

3. הפניות – קישורים בגוף הטקסט

ניתן, מומלץ ורצוי לשתול בתוך מילה או ביטוי מסוים בטקסט קישורים (עד 4). הקישורים מפנים לכתבה אחרת באתר עצמו או לעמוד תוכן באתרים חיצוניים רלוונטיים כדי להפנות לתוכן נוסף שמשלים, מרחיב, מעמיק או מפרט את התוכן במאמר/כתבה (כדאי להפנות בדרך הזו לעוד תכנים באתר או ביוטיוב שלך, או לאתרים אחרים כמו ויקיפדיה, יוטיוב או אתר סמכותי אחר בתחום המדובר). בנוסף, במידה ובטקסט שלך משובצים סימוכין, כמו תיאוריות, מחקרים, או נתונים סטטיסטים, נא לתת את הכבוד המגיע ולהפנות למקור או לציין קרדיט מלא (לכתוב נכון את השם, ולציין מאין נדלה המידע).

קישורים והפניות מתוך גוף הטקסט אנחנו יוצרים כשמזינים את התוכן באתר. מכיוון שחשוב לנו להיות מדויקים ולקשר בדיוק את מה שרצית לקשר לביטוי שרצית לקשר, נבקש לקבל את קובץ הטקסט כבר עם קישורים במקומות הרלוונטיים.

יחד עם זאת, אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות להוסיף קישורים בתוך התכנים ולהפניות לכתבות אחרות באתר ו/או בעמודים חיצוניים לו.

תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי

איך יוצרים טקסט מקושר בוורד?

תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי
תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי

4. תמונות פנימיות

מדובר בתמונה או תמונות לשיבוץ בגוף המאמר/כתבה שמטרתן לחזק את המסר, להשרות אווירה או להמחיש רעיון. אין הגבלה למספר התמונות שניתן לשבץ בטקסט, את זה אנחנו משאירים להגיון הבריא של הכותב. חשוב לתת את הדעת איפה הן מופיעות מבחינת שטף הקריאה, לכן אנחנו מבקשים, בנוסף לקבלת החומר במייל, גם את התמונות באיכות נאותה (שנפגמת בשמירה שלהן בתוך קובץ וורד) וגם לקבל את קובץ המאמר כשהתמונות משובצות בו. כמובן, להקפיד על שמירת חוקי זכויות היוצרים.

תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי

מה זה אינפוגרפיקה? כשמה כן היא – גרפיקה שמעבירה ידע באופן סכמתי. אינפוגרפיקה מסייעת לגולש להגיע לתמצית הרעיון בהרף עין ומקלה עליו לעיין גם בחומר הכתוב כשהוא חווה התמצאות קל לו לרדת לפרטים ולהתעמק בהם.

וכמו שאנחנו מקפידים לכבד ולשמור על זכויות יוצרים של אחרים, עלינו לכבד גם את הזכויות שלנו.

יצירה גרפית של קובץ תמונה, משוטטת יתומה באינטרנט במידה ולא שיבצנו בתוכה חתימה שלנו. אנחנו עשויים למצוא אותה במקומות אחרים בשימוש יותר או פחות מתאים ולהפסיד בכך גם ביסוס של האוטוריטה והסמכות המקצועית שלנו ואולי גם לחוש לא בנוח לגלות אותה מככבת בשדות זרים.

תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי
טקסט פרסומי

בתחתית עמוד של כל מאמר/כתבה מופיע שטח פרסומי שטח פרסומי (שששששש… בשבילכם, ללא עלות, כהערכה שלנו על העזרה בהתנעת המערכת. בהמשך כותבים חדשים ישלמו תמורת הופעת הפרסום באתר)

שטח הפרסום כולל מספר מרכיבים:

  • תיאור קצר ותמציתי (עד 10 מילים) של ההצעה עם הנעה לפעולה
  • תמונה רלוונטית (של הספר במקרה הזה) התמונה המלווה לשטח הפרסומי יכולה להיות תמונה שלכם בפעולה, לוגו, תמונת המוצר שמציעים או כל קובץ בפרמט תמונה שמתאים ללוות את ההצעה ולחזק את העניין בה.
  • כפתור לחיץ שבלחיצה עליו הגולש יכול להגיע להצעה.

לצורך בניית הכפתור אנחנו זקוקים לטקסט קצרצר + קישור. זה יכול להיות קישור לדף נחיתה או מכירה, למייל או לקבוצה פעילה ברשת החברתית. חשוב לקחת בחשבון שהקשור הזה הוא תמידי, לכן יש להימנע מהצעה שעשויה "לרדת מהאוויר". פה ניתן להפנות לעמוד שרותים/מוצרים באתר האינטרנט במידה ואין הצעה ספציפית.

פרופיל מחבר/ת (ביו)
  • טקסט אודות

לכל כותב/ת שהתוכן שלו/ה עולה לאתר מקימים פרופיל שכולל את תמונת הפרופיל שלו/ה ופסקה אחת רציפה עד 350 תווים כולל רווחים וסימני פיסוק. בטקסט הזה אין אפשרות לקשר להפניות. את הפרופיל מקימים פעם אחת, כך שמאמר שני כבר שואב את הפרופיל מהמאגר. למרות ששם המחבר/ת מופיע בכותרת הפרופיל שלו, חשוב לכלול במניין התוים גם את השם שלכם כדי שהגולשים יוכלו למצוא אותו במנוע החיפוש הפנימי של האתר.

  • תמונת פרופיל

תמונת הפרופיל, כמובן תופיע בפרופיל האישי שלך ככותב. עליה להיות באיכות טובה, מומלץ ייצוגית וחתוכה בצורת ריבוע.

  • הפניות – קישורים יוצאים

בתחתית טקסט האודות ניתן להפנות לאתר הבית, לרשתות החברתיות, ואפילו לויקיפדיה, אם יש ערך על שמכם.

עכשיו, כשהבנו איך כל הדבר הזה עובד, גם מאחורי הקלעים, הגיע הזמן להראות איך להגיש לנו תוכן באופן מסודר ומאורגן כדי שהוא יעלה לאתר לשביעות רצונכם.

פה ניתן להוריד קובץ וורד – תבנית ריקה למילוי כל הפרטים הנדרשים להזנת התוכנים באתר

פה יש קובץ לדוגמא שתמחיש לכם איך הקובץ נראה כשהוא מלא

את הקובץ המלא ואת התמונות אתם מוזמנים לשלוח אלינו בצורה מסודרת, הכל יחד, למייל שלנו support@familysteam.info. אנחנו נאשר קבלה שלו ונעלה את התוכן עד 3 שבועות מיום הקבלה שלו, במידה והוא מאורגן ומסודר כדרוש.

אנחנו ממליצים, לפני שאתם לוחצים על כפתור השליחה לעבור שוב ולוודא שכל התכנים עונים לקריטריונים, שאין שגיאות כתיב, הגהה או פליטות מיקלדת. במקרה כזה נצטרך להחזיר אליכם לתיקונים.

ואם במקרה קרה ולא קבלתם תגובה – אנחנו מתנצלים מראש, ואתם מוזמנים לברר איתנו מה המצב בוואצאפ שלנו 0555633512.

מה תמצאו בקובץ להגשה?

פרטי קשר ואודות המחבר/ת

פרטי ההתקשרות נועדו גם לתקשורת ביננו, וגם לפרסום באתר. בנוסף, כתובת המייל שלך תשמש את האתר לשלוח לך מייל במידה ויתקבלו תגובות למאמר/כתבה שלך, כך שתהיה לך הזדמנות להגיב למגיב.

שם הכותב

ד"ר ישראל ישראלי

עד 350 תוים כולל רווחים

מחבר הספר………., מייסד המכון……… ל……., בעל טור ב……… ופינה בתוכנית הבקר……. מומחה ב…, בעל ניסיון רב …., מאמין ש…. ופעיל ב…., הופיע ב…. וסייע ל…. אנשים ל….. היום מרכז את הפעילות ב… ומלמד במיכללת…. בתחומים של ……, …………, ………. ו………….

אתר הבית

www.mywebsite.com

ערוץ יוטיוב

https://www.youtube.com/channel/my_youtube_channel

דף פייסבוק

https://www.facebook.com/my.facebook

אינסטגרם

אין

טוויטר

אין

ויקיפדיה

אין

אחר

אין

שם תמונת הפרופיל

ישראל ישראלי – תמונת פרופיל

כתובת מייל (לשימוש המשרד)

israeloffice@mywebsite.com

מספר טלפון נייד (לשימוש המשרד)

052-8883344

שטח פרסום

טקסט עוצר

אפשר להתחיל כבר היום להפסיק להיות השוטר בבית

טקסט מניע

רוצה להצטרף לאלפי ההורים שהתפטרו ממשטרת הגבולות? לחץ על הכפתור וקבל פרטים נוספים על הפעילויות שאנחנו מציעים להורים שהחליטו להפוך את העימותים בבית לשיח מחזק ומעצים

כיתוב על הכפתור

למיגוון הקורסים, ההרצאות והסדנאות שלנו

קישור להפניה

www.mywebsite.com/sadnaot

שם תמונת המחשה

גלריית סדנאות

מרכיבי התוכן

נושא (ביטוי מפתח)

מריבות בין אחים

כותרת (תועלת)

להתמודד עם מריבות בין אחים בלי הערות ועונשים

תקציר (מסר)

למה יותר קל למנוע מריבות בין אחים מאשר לפתור אותן, ואיך לעשות את זה בלי לקרוא לכולם לשיחת נו-נו-נו?

שם תמונת נושא

די למריבות בין אחים!

שם תמונה מלווה 1

4 כללי הזהב ל… מריבות בין אחים

כיתוב מתחת לתמונה 1

4 כללי הזהב ל… מריבות בין אחים

שם תמונה מלווה 2

אין

כיתוב מתחת לתמונה 2

אין

קישור לביטוי

[משחק]

https://www.youtube.com/watch?v=bZQrxi5kso8

קישור לביטוי [מחלוקת]

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%A7%D7%AA

קישור לביטוי [הביטוי]

אין, אבל אם היה לד"ר ישראלי אתר הוא יכול היה לשבץ קישורים למאמרים באתר שלו

קישור לביטוי [הביטוי]

אין, אבל אם הוא כבר פרסם כתבה בפורטל היה כדאי לדאוג לשבץ אותה כקישור פנימי

דוגמא למאמר מלא, שכמובן כתוב בג'יבריש, אבל עונה על כל הדרישות:

להתמודד עם מריבות בין אחים בלי הערות ועונשים

לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה מריבות בין אחים ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי, צומקו בלוקריה שיצמה ברורק. נולום ארווס שאפיהן פוסלי קווי, אקווזמן קו ואזי במר מודוס. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון.

לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי, צומקו בלוקריה שיצמה ברורק. נולום ארווס שאפיהן פוסלי קווי, אקווזמן קו ואזי במר מודוס. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט מריבות בין אחים למסון. לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי, צומקו בלוקריה שיצמה ברורק. נולום ארווס שאפיהן פוסלי קווי, אקווזמן קו ואזי במר מודוס. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון.

אדה ליסינג אלת קו מריבות בין אחים?

לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי, צומקו בלוקריה שיצמה ברורק. נולום ארווס שאפיהן פוסלי קווי, אקווזמן קו ואזי במר מודוס. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון. לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי.

צומקו בלוקריה שיצמה ברורק. נולום ארווס שאפיהן פוסלי קווי, אקווזמן קו ואזי במר מודוס. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון. לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר, בנפת משחק נפקט למסון אצלי בקליניקה בלרק – וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי, צומקו בלוקריה שיצמה ברורק. נולום ארווס שאפיהן פוסלי קווי, אקווזמן קו ואזי במר מודוס. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון. לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי, צומקו בלוקריה שיצמה ברורק. נולום ארווס שאפיהן פוסלי קווי, אקווזמן קו ואזי במר מודוס. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, מריבות בין אחים בנפת נפקט למסון.

4 כללי הזהב ל… מריבות בין אחים

אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר

לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת מריבות בין אחים קו ואזי במר מודדו:

  1. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי, צומקו בלוקריה שיצמה ברורק. נולום ארווס שאפיהן פוסלי קווי, אקווזמן קו ואזי במר מודוס.
  2. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון. לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר.
  3. בנפת נפקט למסון בלרק מריבות בין אחים וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי.

לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו

לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי, צומקו בלוקריה שיצמה ברורק. נולום מחלוקת שאפיהן

פוסלי קווי, אקווזמן קו ואזי במר מודוס. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון. לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי.

לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענו לפרומו מריבות בין אחים בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי, צומקו בלוקריה שיצמה ברורק. נולום ארווס שאפיהן פוסלי קווי, אקווזמן קו ואזי במר מודוס. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון. לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג אלת קו ואזי במר מודדו. אודים בלאסטיק מונופץ לקיר

בנפת נפקט למסון בלרק – וענו לפרומו בלוף קינץ תטיח לרעח. לט שחמיי צא בליא, מנווטו צמל לביקו ננבי.

לסיכום,

פוסלי קווי, אקווזמן מריבות בין אחים קונטור אדה ליסינג אקווזמן קו ואזי במר מודוס. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון. לרום איפסום דולרו סט אמטב, קונטור אדה ליסינג.

**********

זהו, תם ולא נישלם,

אנחנו מקווים שתמצאו פה בית ותעלו פה הרבה מאמרים איכותיים וראויים, נשמח לפגוש אתכם שוב ושוב, ונשמח אם תעבירו את ההזמנה לעמיתים שעשויים למצוא בה עניין.

תודה מראש,

בת-חן,

בשם משפחת משפחה בהשראה

פתיחת צ'אט
1
תקשרו איתנו בוואצאפ
צ'אט עם 'משפחה בהשראה'
היי. איך נוכל לעזור לך?